دوام و ساخت و ساز پاوربانک


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود




نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

دوام و ساخت و ساز

در کل ، VOOE 24800mAh یک پاور بانک با کیفیت و قابل اعتماد است که عملکرد خوبی دارد ، خصوصاً با توجه به اینکه فقط 29.95 دلار قیمت دارد. این دستگاه با دو باتری پریمیوم Li-Polymer با ظرفیت فردی 12400mAh ساخته شده است و تراشه های هوشمند را با Power IQ و VoltageBoost گنجانیده است.

علاوه بر این ، نمای بیرونی پلی کربنات با استاندارد قابل اشتعال پلاستیک 94V0 مطابقت دارد ، بنابراین دستگاه ها را از گرمای بیش از حد ، شارژ بیش از حد و اتصال کوتاه محافظت می کند. علاوه بر این ، خرید پاوربانک این پرونده به اندازه کافی محکم است تا از واحد در برابر قطره های جزئی محافظت کند ، بنابراین می توانید مطمئن باشید که به راحتی شکست نخورد.

با این حال ، در صورت بروز هرگونه نقص ، از گارانتی 12 ماهه و 24 ساعت خدمات آنلاین پشتیبانی می شوید. فقط سعی کنید تا حد ممکن از آن محافظت کنید ، با توجه به اینکه سقوط بد می تواند باعث آسیب داخلی شود ، که گارانتی آن را پوشش نمی دهد.
قابلیت حمل

VOOE 24800mAh یک بانک قدرت متوسط ​​است که می توان به راحتی در هر کجا حمل کرد. با ابعاد 6 3 3 0.3 0.3 اینچ ، از iPhone Xs Max کوچکتر و کمی بزرگتر از گلکسی S10 سامسونگ است. قطعاً ضخیم تر از متوسط ​​تلفن هوشمند است اما نه بیشتر از پاور بانک ها ، و هنوز هم کاملاً در کف دست شما جای می گیرد.

با توجه به اینکه این پاور بانک از نظر ظرفیت چقدر بزرگ است ، برای وزن 11.8 اونس آنقدر سنگین نیست. مطمئناً ، پاوربانک های دیگری وجود دارند که احساس سبکی می کنند ، اما مهم این است که شما از حمل در دست خود خسته نمی شوید و اگر چنین است ، می توانید بدون هیچ مشکلی هنوز آن را در کوله پشتی یا جیب خود قرار دهید.

علاوه بر این ، با ظرفیت 91.76 وات ساعت ، با استفاده از این سیستم TSA و FAA باتری و بانکهای برق زیر 100 وات محدودیتی در استفاده از این پاوربانک با هواپیما نخواهید داشت.
پسندیدن
طرفداران

ظرفیت بزرگ

شارژ با سرعت بالا

پورت USB دوگانه

بسیار سازگار است
دوست نداشتن
منفی

زمان طولانی برای شارژ مجدد

کمی سنگین
افکار نهایی

VOOE 24800mAh در واقع یک بانک قدرت فوق العاده سریع و دارای ظرفیت چشمگیر و اندازه مناسب است که به شما امکان می دهد تا آن را در هر کجا که هستید حمل کنید. علاوه بر این ، عملکرد خوبی دارد و در صورت نیاز به شارژ همزمان دو دستگاه ، دو درگاه USB آن نیز مفید است. به طور کلی ، ما VOOE 24800mAh را توصیه می کنیم زیرا به عنوان یک نسخه قابل اعتماد در عین حال مقرون به صرفه از پاور بانک ها با همان ظرفیت از مارک های مشهورتر ، مانند Anker استفاده می شود.

خرید در آمازون
شروع پرش DBPOWER
DBPOWER Jump Starter 2500A 21800mAh
امتیاز 4.5

DBPOWER Jump Starter و پاوربانک یک دستگاه چند منظوره بسیار قابل توجه است. این چیزی است که همه برای آرامش خاطر باید در اتومبیل خود داشته باشند.

بیشتر بخوانید
Anker PowerPort Atom III
Anker PowerPort Atom III - شارژر سریع 60W
امتیاز 4.5
خرید هندزفری
شارژر شارژر Anker PowerPort Atom III Dual USB ، ساخته شده ، بسیار سازگار و مجهز به PowerIQ ، دارای پورت USB-C 45 واتی و پورت 15 واتی USB-A

بیشتر بخوانید
VOOE 24800mAh
VOOE 24800mAh
امتیاز 4.5

VOOE 24800mAh یک پاوربانک با اندازه کف کاملاً ظریف است که دارای کل بازده 3.1A است. 2 پورت USB آن شارژ و محافظت سریع از دستگاه های شما را ارائه می دهد.

بیشتر بخوانید
دسته بندی ها بررسی محصولات ، برچسب های VOOE 24800mAh
ناوبری ارسال کنید
بهترین کوله پشتی های هوشمند با شارژرهای انرژی گنجانده شده است
بهترین بانکهای USB USB C با PD (منبع تغذیه)





:: بازدید از این مطلب : 77
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : پاوربانک
ت : پنج شنبه 19 دی 1398
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


(function(i,s,o,g,r,a,m){i['GoogleAnalyticsObject']=r;i[r]=i[r]||function(){ (i[r].q=i[r].q||[]).push(arguments)},i[r].l=1*new Date();a=s.createElement(o), m=s.getElementsByTagName(o)[0];a.async=1;a.src=g;m.parentNode.insertBefore(a,m) })(window,document,'script','//www.google-analytics.com/analytics.js','ga'); ga('create', 'UA-52170159-2', 'auto'); ga('send', 'pageview');